Bismillah~


Salam ukhuwah~


nUkiLAn CaHAya sEriKAndi~

"KECANTIKAN SESEORANG BUKANLAH DARI SEGI INDAHNYA RUPA,KATA2 MANIS,MAHUPUN SUARA YANG LUNAK. ITU HANYALAH KECANTIKAN YANG TIDAK AKAN BERKEKALAN..NAMUN, KECANTIKAN YANG ABADI ADALAH KECANTIKAN AKHLAKNYA,KEINDAHAN BUDINYA, DAN KEBERSIHAN HATINYA..ITULAH SEBAIK-BAIK KECANTIKAN SEORANG INSAN YANG SEBENAR-BENARNYA..sesungguhnya Allah itu adalah Tuhan yang Maha Cantik,sebaik-baik pencipta segala yang cantik..~^^

Kenali 99 Nama-nama Allah ~


~~

Halawatul Ukhuwah fillah

Wednesday 23 September 2015

Tinta Penulis

BISMILLAHIRROHMANIRROHIM

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH

ALLAHUMMA SOLLI 'ALA MUHAMMAD WA 'ALA ALIHI WASOHBIHI WASALLAM

Hmm,, sedarkah antum bahawasanya penulisan ana semakin hari semakin kurang memberangsangkan? Sebenarnya stress juga menjadi seorang penulis. Penulis yang semakin kekeringan idea dalam menulis. haha.. apa-apapun, doakan kejayaan ana in syaa Allah.

Pernah juga ana terfikir, adakah antum mengenali ana? Haha, barangkali tidak, atau juga barangkali ya. Akan tetapi, ana tidaklah begitu terkenal jika nak dibandingkan dengan ahli-ahli blogger yang lain. Penulisan ana tidaklah menarik sebagaimana penulisan-penulisan lain. 

Oleh itu, persoalannya disini, perlukah dikenali? Untuk apa dikenali? Rasanya tidak perlu. Kerana bagiku, jika ku tiada, bukan nama yang orang cari, tapi segala penulisanku yang diselongkar semula. 

Allahu ya'lamuni :)


No comments:

Post a Comment

AHLAN WASAHLAN! ^^

Cool JavaScripts

Musyawarah bersama~